• 27-07-2022, 02:11:30
    #1
    Yakında işe alım sürecim tamamlanacağı için gece dışarıda yürüyüş yapma aktivitem azalacak. O yüzden yürüyüş halindeyim. Bomboş caddede kulaklık takıp yürümek bence bayağı bir zevkli. Hem kafanı dağıtıyorsun, hem de rahatlatıyor.




    Sizler neler yapmaktasınız?
    Hepinize şimdiden iyi geceler, kafanızı yastığa koyduğunuzda düşüncelerden uzak uyku çekebilmeniz dileğiyle
  • 27-07-2022, 02:13:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gelecekteki planları gözden geçirip yeni planlar ekliyorum de dikkat et hocam sokaklarda olaylar arttı
  • 27-07-2022, 02:14:16
    #3
    Çalışıyorum daha az maliyete nasıl düşebilirim bunu arıyorum
  • 27-07-2022, 02:14:30
    #4


    Çalısıuorum
  • 27-07-2022, 02:15:20
    #5
    Platin üye
    Trip yiyorum
  • 27-07-2022, 02:16:47
    #6
    baygın gözlerle ads hesap açmaya devam bayılana kadar çalışanlara kolay gelsin
  • 27-07-2022, 02:17:45
    #7
    Resident Evil'in dizisini izliyorum yayında ve yapımda emeği geçenlere küfür eşliğinde.
  • 27-07-2022, 02:17:47
    #8
    Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trip yiyorum
    Aman hocam ne olursa olsun haksız çıkarsınız
  • 27-07-2022, 02:18:02
    #9
    asparadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyorum daha az maliyete nasıl düşebilirim bunu arıyorum
    Kolay gelsin hocam, umarım yolunu bulabilirsiniz
    Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Çalısıuorum
    Kolay gelsin hocam. Tam olarak ne işi yapıyorsunuz?
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecekteki planları gözden geçirip yeni planlar ekliyorum de dikkat et hocam sokaklarda olaylar arttı
    Umarım tüm planlarınız olumlu sonuçlanır. Ayrıca tabiri caizse "semt bizim" derler ya öyle bir şey hocam çok sorun olmuyor görenler de selam veriyor zaten. Ama dediğiniz gibi, dikkat etmekte fayda var
    Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trip yiyiyorum
    Daha 1 saat önce ben de çıtırından trip yedim. Kolay gelsin, işiniz zor ;