Yakında işe alım sürecim tamamlanacağı için gece dışarıda yürüyüş yapma aktivitem azalacak. O yüzden yürüyüş halindeyim. Bomboş caddede kulaklık takıp yürümek bence bayağı bir zevkli. Hem kafanı dağıtıyorsun, hem de rahatlatıyor.




Sizler neler yapmaktasınız?
Hepinize şimdiden iyi geceler, kafanızı yastığa koyduğunuzda düşüncelerden uzak uyku çekebilmeniz dileğiyle