• 27-07-2022, 02:38:59
    #19
    Qui non proficit, deficit
    pussaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat akşam 22:00 dan beri tinder plus kodu satıyorum neredeyse aralıksız olarak, sanırsam forumdakiler geceleri daha çok kaydırmayı seviyor
    Benimde alasım geldi. Aaa param yokmuş
  • 27-07-2022, 03:02:27
    #20
    Adsense onayına göndereceğim son 2 siteyi hazırlıyorum. Sonra bir dizi izler uyurum. İyi geceler şimdiden 😊
  • 27-07-2022, 03:31:28
    #21
    Web çalışmaya devam
  • 27-07-2022, 03:43:29
    #22
    şikayet konuları okuyorum acayip sarıyor
  • 27-07-2022, 07:42:49
    #23
    Gece nobetindeyim ve eve gidip yatmam için son 18 dakika gözümden uyku akıyor. Gece uykusunu hiçbir şeye değişmem.
  • 27-07-2022, 08:04:15
    #24
    arduino ile ws218b ayarlanabilir led matrix kodlaması yapıyordum gece. Şuan ana işimdeyim
  • 27-07-2022, 14:29:05
    #25
    Günlerdir Gotham Dizisini İzliyorum
  • 27-07-2022, 15:49:00
    #26
    Merhaba. Kulaklıkla gezmeyi kat'a önermem hocam. Sizi (ALLAH korusun) dalgınlığa sevk edebilir, geçen arabaları duymazsınız. r10'da konulara yorum yapıyoruz. 🙂