Bende copy/paste işi yapıyorum bazen hocam ama bu fiyatlara (
2000 TL) daha yapmak nasip olmadı
Hocam ben tanesi 0,10 kuruştan da C/P yaptım uzun süre. 5.000 konuyu 500 TL'ye açmıştım hiç unutmam.

2000 TL'ye ben bırak C/P yapmayı, sıfırdan site yaparım. 😂
Çok mu abarttım? Ölücülerden bana da bulaştı galiba.