• 26-07-2022, 16:05:04
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,
    Geçenlerde bir müşteri ile bir web sitesi hakkında görüştük. İçerikleri girer misiniz dedi, bende yardımcı olmaya çalışırım dedim ama marka model girilecekmiş meğer.
    Sağ olsun çok anlayışlı bir müşteri çıktı. K harfli araçların marka modellerine kadar bitirdim ve kalan 300-400 copy/paste işi kaldı.
    İş gerçekten zor değil BMW - 116i, BMW - 116d bu tarz girişler olacaktı. Markaların hepsi girildi sadece araç modelleri kalmıştı ve söylediğim gibi 300-400 model kaldı.
    Benimde bir arkadaşım bu tarz iş gelirse bana gönder para kazanayım dedi tamam dedim ki demez olaydım

    400 copy/paste içeriğine arkadaşımın verdiği teklif; 2000 TL olmuş Müşteri delirdi tabi

    Şimdi tekrar mesaj atıyor arkadaşım; "kanka o adam iş vermeyeceği belliydi. böyle kolay iş gelirse paslar mısın İzmir'e gezmeye gideceğim" diyor. Ben şimdi sana nasıl iş göndereyim kardeş?
  • 26-07-2022, 16:08:01
    #2
    2000 liraya 400 tane copy paste 2 liraya yapıyor çocuklar pasla bu tarafa 800 tl ye halletsinler.
  • 26-07-2022, 16:09:10
    #3
    Belki bi 0 fazla yazmıştır hemen kötü düşünme.
  • 26-07-2022, 16:09:14
    #4
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 liraya 400 tane copy paste 2 liraya yapıyor çocuklar pasla bu tarafa 800 tl ye halletsinler.
    Müşterim kendisi yapmaya devam edecek hocam
  • 26-07-2022, 16:10:03
    #5
    tony_montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki bi 0 fazla yazmıştır hemen kötü düşünme.
    Ben tekrar sordum emin misin 2000TL mi diyorsun diye; "evet kanka 2000 tl söyledim, ucuz mu söyledim" diye tepki verdi
  • 26-07-2022, 16:10:59
    #6
    Benim de var böyle bir arkadaş. Her şeyi kolay kazanırım sanıyor, hayal aleminde yaşayan bir tip arkadaşım. En yakın arkadaşlarımdan birisi ama 10 yıldır bu hayal aleminden çıkartamadım.
  • 26-07-2022, 16:12:00
    #7
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de var böyle bir arkadaş. Her şeyi kolay kazanırım sanıyor, hayal aleminde yaşayan bir tip arkadaşım. En yakın arkadaşlarımdan birisi ama 10 yıldır bu hayal aleminden çıkartamadım.
    "Olm bi site yapıyon dünya para kazanıyon" diyen arkadaşlarım var
    Nerde o paralar, nerde o dünya para?
  • 26-07-2022, 16:16:11
    #8
    Anlatamıyoruzzz
  • 26-07-2022, 16:18:22
    #9
    Ben eskiden 200 TL'ye yapardım 400 C/P işini. Hey gidi günler.
    • EmreKRMN
    EmreKRMN bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.