Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben tanesi 0,10 kuruştan da C/P yaptım uzun süre. 5.000 konuyu 500 TL'ye açmıştım hiç unutmam.
2000 TL'ye ben bırak C/P yapmayı, sıfırdan site yaparım. 😂
Çok mu abarttım? Ölücülerden bana da bulaştı galiba.
ben de aynı adam gel harçlık vereyim diyor sırf param eksilir diye yollamadım en son anlattım güldü sonra dediki öyle değil dedi ah işte çocukluk