• 04-03-2009, 20:17:18
    #28
    Az yapmadım millete sizde yapın çok zevkli bişey
  • 05-03-2009, 01:19:51
    #29
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçükken şekerleri yutardım, iyi ki mentosu yutup üstüne cola içmemişim
    bunu yapsak ne olur acaba..
  • 05-03-2009, 02:25:50
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Tüm videolarda kola markası diet coke. Bu coca cola pepsi falan bunlarla olmuyormu acaba?
  • 05-03-2009, 03:48:57
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Spadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm videolarda kola markası diet coke. Bu coca cola pepsi falan bunlarla olmuyormu acaba?
    Tüm kola markalarında oluyor hatta en yi Pepsi'de oluyor.

    Patlama denilen olaydan kasıt fışkırma diyelim. Çünkü öyle alevli bir patlama olmuyor, kapağını kapatırsanız sadece co2 şişeye sığmıyor.

    Mentos yutup kola içmeyi denemeyin Türkiye'de 1 kişi, Avrupa'da 3 kişi bu yüzden ölmüş. Bir ara haberlere de çıkmıştı bu ölüm haberi.
  • 05-03-2009, 04:11:09
    #32
    Bu da Yeni Rakı'nın Mentos'a ne tepki vereceğinin deneyi.

    Yeni Rakı Mentos - Vidivodo
  • 05-03-2009, 04:45:15
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da Yeni Rakı'nın Mentos'a ne tepki vereceğinin deneyi.
    Yeni Rakı Mentos - Vidivodo
    hiç güleceğim yoktu ya
  • 05-03-2009, 23:44:22
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bizim kimya hocamıza sordum;

    Co2'ler tepkime sebebiymiş ...