coca cola ile mentos arasındaki tepkime nedir ?
33
●6.612
- 05-03-2009, 01:19:51bunu yapsak ne olur acaba..RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2009, 03:48:57Üyeliği durdurulduTüm kola markalarında oluyor hatta en yi Pepsi'de oluyor.Spadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Patlama denilen olaydan kasıt fışkırma diyelim. Çünkü öyle alevli bir patlama olmuyor, kapağını kapatırsanız sadece co2 şişeye sığmıyor.
Mentos yutup kola içmeyi denemeyin Türkiye'de 1 kişi, Avrupa'da 3 kişi bu yüzden ölmüş. Bir ara haberlere de çıkmıştı bu ölüm haberi. - 05-03-2009, 04:11:09
- 05-03-2009, 04:45:15Üyeliği durdurulduOutface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç güleceğim yoktu ya
, iyi ki mentosu yutup üstüne cola içmemişim