Spadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm videolarda kola markası diet coke. Bu coca cola pepsi falan bunlarla olmuyormu acaba?
Tüm kola markalarında oluyor hatta en yi Pepsi'de oluyor.

Patlama denilen olaydan kasıt fışkırma diyelim. Çünkü öyle alevli bir patlama olmuyor, kapağını kapatırsanız sadece co2 şişeye sığmıyor.

Mentos yutup kola içmeyi denemeyin Türkiye'de 1 kişi, Avrupa'da 3 kişi bu yüzden ölmüş. Bir ara haberlere de çıkmıştı bu ölüm haberi.