• 03-03-2009, 23:21:31
    #19
    ben agzıma mentos alıp kola içiyorum hiç bir problem olmadı bugüne kadar
  • 03-03-2009, 23:25:08
    #20
    nedense videoların hepsinde light kola ile yapılmış. normal kola ile olmuyo heralde
  • 03-03-2009, 23:26:25
    #21
    mentosun içindeki kaya tozu ile coca coladaki Co2 tepkimeye giriyormuş de hocaya ki kısmen böyle.
  • 03-03-2009, 23:27:34
    #22
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu gece yarısı denemek lazım
    bunu yaparken biride demişti maça götürecen zararsız zaten al sana ses bombası.Sonrada bi anda Tr nin gündemine bomba gibi düş
  • 03-03-2009, 23:28:34
    #23
    of en süperi buydu
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=yA9mAEa-mJ8[/media]
  • 04-03-2009, 15:29:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    gerek kalmadı arkadaşlar bugun kimya dersi vardı , hoca sordu buldunuzmu diye biz hayır dedik ve hocanın anlatmasını istedik hoca kendisininde bilmediğini söyledi
  • 04-03-2009, 15:40:27
    #25
    serdar128 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerek kalmadı arkadaşlar bugun kimya dersi vardı , hoca sordu buldunuzmu diye biz hayır dedik ve hocanın anlatmasını istedik hoca kendisininde bilmediğini söyledi


    zaaa :f

    fikrim :

    çok yahşi bir tat olur.. hemen gidip deneyim
  • 04-03-2009, 16:25:24
    #26
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=YNgl6z5Z7k4[/media]
    2 ayrı kimyasal karışıyor ve bi patlama oluyor biri gazlı ödeki değişik bir madde.
    okulunda kimya biyoloji öğretmeni yokmu bi soru ver onlara. ben sorsam taş yacak sanarlar
  • 04-03-2009, 19:43:18
    #27
    küçükken şekerleri yutardım, iyi ki mentosu yutup üstüne cola içmemişim