sigorta normalde düşüyor kaza yapmadıkça farklı sigorta şirketlerine baktınız mı? Araba eski diye mi yüksek çıktı acaba tofaşlar biraz sakat araba ya farklı tofaş sahiplerine bi sorun bakalım onlarda da durum aynı mı
Çok şükür kazam yok hocam, arkadaşım yeni Tempra aldı ona da aynı fiyat verdiler
Muhtemelen sene sonu sigorta yaptırmadan arabayı satıcaz gibi. Bu sigorta fiyatlarını ödememiz mümkün değil, 2017 aracıma sigorta 1900TL kasko ise 14k ödedim 2 ay önce.
Muhtemelen sene sonu sigorta yaptırmadan arabayı satıcaz gibi. Bu sigorta fiyatlarını ödememiz mümkün değil, 2017 aracıma sigorta 1900TL kasko ise 14k ödedim 2 ay önce.
Hahaha sıkıntı yok hocam, kuzenlerim abilerim galeri işi yapıyor. Parayı verirler borcu kapatır arabayı satarım dert etmiyorum ama aldığım iyi oldu, enflasyona göre kredi ödemesi çerez parası bu sayede 400 binlik arabayı almış oldum
Hahaha sıkıntı yok hocam, kuzenlerim abilerim galeri işi yapıyor. Parayı verirler borcu kapatır arabayı satarım dert etmiyorum ama aldığım iyi oldu, enflasyona göre kredi ödemesi çerez parası bu sayede 400 binlik arabayı almış oldum
Çok şükür tabi ki öyle hocam. Bende de 25K vardı; bana arkadaşlarım 2022 yılında araç fiyatı düşecek vs. gibi sözler söylediler. Alma, fiyatlar 2022 yılında düşecek o zaman alırsın dediler, iyi ki almışım diyorum
Kasko fiyatları çok uçtu diyorlar. Araç parça fiyatları falanda acayip pahalandı.
Araç 1 senede değeri 3 x yaptıysa kaskoyu 6x yapıyorlar sanırım. Önümüzdeki 1 senelik enflasyon payınıda dahil ediyorlar