sigorta normalde düşüyor kaza yapmadıkça farklı sigorta şirketlerine baktınız mı? Araba eski diye mi yüksek çıktı acaba tofaşlar biraz sakat araba ya farklı tofaş sahiplerine bi sorun bakalım onlarda da durum aynı mı
Çok şükür kazam yok hocam, arkadaşım yeni Tempra aldı ona da aynı fiyat verdiler