Kasko fiyatları çok uçtu diyorlar. Araç parça fiyatları falanda acayip pahalandı.
Araç 1 senede değeri 3 x yaptıysa kaskoyu 6x yapıyorlar sanırım. Önümüzdeki 1 senelik enflasyon payınıda dahil ediyorlar