BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahaha sıkıntı yok hocam, kuzenlerim abilerim galeri işi yapıyor. Parayı verirler borcu kapatır arabayı satarım dert etmiyorum ama aldığım iyi oldu, enflasyona göre kredi ödemesi çerez parası bu sayede 400 binlik arabayı almış oldum
Çok şükür tabi ki öyle hocam. Bende de 25K vardı; bana arkadaşlarım 2022 yılında araç fiyatı düşecek vs. gibi sözler söylediler. Alma, fiyatlar 2022 yılında düşecek o zaman alırsın dediler, iyi ki almışım diyorum