Selam arkadaşlar
WAT(work and travel) ile amerikaya giden kişilerden yorumlar alabilirmiyim?
Yani şu an geçmi kalmış sayılırım?
Her başvuran gidebiliyormu neye göre değerlendiriyor?
İngilizce ne kadar bilmeliyim?
gibi soruları yanıtlarsa güzel olur.
work and travel ile amerikaya gidenler?
1
●508
- 03-03-2009, 19:29:58şu anda okuyomusun bunu bilmediğim için tam olarak bişey diyemeyeceğim.Arkadaşlarım haziran da gidip eylülde gelmek için vizelerini geçtiğimiz günlerde halletti.vize için geç kalmış değilsin.Bide universitede okuyorsan vize verilmesi çok daha rahat oluyor.Bu bi nevi sigorta oluyor.