şu anda okuyomusun bunu bilmediğim için tam olarak bişey diyemeyeceğim.Arkadaşlarım haziran da gidip eylülde gelmek için vizelerini geçtiğimiz günlerde halletti.vize için geç kalmış değilsin.Bide universitede okuyorsan vize verilmesi çok daha rahat oluyor.Bu bi nevi sigorta oluyor.