Konu
work and travel ile amerikaya gidenler?
03-03-2009, 18:49:33
#1
Mike
Selam arkadaşlar
WAT(work and travel) ile amerikaya giden kişilerden yorumlar alabilirmiyim?
Yani şu an geçmi kalmış sayılırım?
Her başvuran gidebiliyormu neye göre değerlendiriyor?
İngilizce ne kadar bilmeliyim?
gibi soruları yanıtlarsa güzel olur.