• 24-07-2022, 19:38:01
    #1
    Merhaba iyi günler dilerim, Avusturya da yaşarken arkadaşlarımızla silikon bilekliklerimizi takas ederdik. Normalde çok pahalıydı (1-2 euro)biz de değişirikli olarak takılırdık. Birkaç örnek paylaştım aşağıda. Birkaç sitede baktım ya çok kötü ya da satışı yapılmıyor. Solo Türk çok güzel fakat satışı yok… Galatasaraylıyım ama Fenerin bu bilekliği satışta olsa direkt alırım çok güzel…



  • 24-07-2022, 19:39:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.trendyol.com/fenerbahce/...EaArPnEALw_wcB
  • 24-07-2022, 19:39:43
    #3
    bi ara ne modaydı cidden çok güzelde satış yapmıştı
  • 24-07-2022, 20:14:16
    #4
    Avusturya da yaşıyorum 7 yıldır hiç populer oldugunu moda olduğunu görmedim belki benden önce modaydı bilemem lakin benım dönemde moda olmadı