Merhaba iyi günler dilerim, Avusturya da yaşarken arkadaşlarımızla silikon bilekliklerimizi takas ederdik. Normalde çok pahalıydı (1-2 euro)biz de değişirikli olarak takılırdık. Birkaç örnek paylaştım aşağıda. Birkaç sitede baktım ya çok kötü ya da satışı yapılmıyor. Solo Türk çok güzel fakat satışı yok… Galatasaraylıyım ama Fenerin bu bilekliği satışta olsa direkt alırım çok güzel