• 22-07-2022, 19:39:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Coğrafya kaderdir diye boşa denilmiyor. Objektif olarak yaklaşacağım. Evet zamanında bişeyler yapılmamış engeller olunmuş. Fakat kısa sürede aradaki makas niye bu kadar açıldı. Demek ki bir şeyler yanlış gitti. Şuan evet yerli araba yapılıyor o konuda destek veriyorum ama fiyatlar çok uçuk olacak yine zenginler ve ülke dışındakiler kullanacak. Belki ilerde seriye bağlanınca daha düşük modelleri çıkar ancak o zamanlar fiyatlar düşer tabi onlarada biz yetişir miyiz meçhul. Evet Almanyada da kriz var fakat bizdeki kadar değil ve teknolojik aletler ve arabalar bizde çok daha fazla. Dandik bir araba almak için aylarca hatta senelerce çalışıyoruz. Onlar 3 5 ayda orta çaplı araba alabiliyor. Bu ülkenin insanının bir şeyler sahibi olması gittkçe zorlaşıyor.
  • 22-07-2022, 19:39:47
    #11
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Vay bee birinde 75 ayda alınabiliyor
    birinde 1.000 ayda alınabiliyor

    Asgari ücretle çalışan oranı da hesap edilmeden 🤫
  • 22-07-2022, 19:40:31
    #12
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi
    Ekonomi ne ile ilgili
  • 22-07-2022, 19:41:23
    #13
    Kişisel Rütbe
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi ne ile ilgili
    Abi ne neyle ilgili çok küçük yazmışsın okuyamadım
  • 22-07-2022, 19:41:23
    #14
    Kıskananlar çatlasın
  • 22-07-2022, 19:42:39
    #15
    1811 euro alan hank bu arabayı kaç ayda alır acaba,
    gerçi, asgari ücretle çalışan oranı almanyada %6 yeni başlayanlan işçi ve stajyerlere veriyorlar. hesap yanlış olur.
  • 22-07-2022, 20:34:53
    #16
    Böyle bir cümleyi insanların toplumun önüne kim attıysa, ve bizim insanımız da o cümleye inanıp yorumlayıp, düşünüp tartışabiliyorsa, ne diyim ki ben. Cahiller ordusu ve onları yönetenler.
  • 22-07-2022, 20:42:40
    #17
    evet alman'ya bizi kıskanıyor arabayı ben üretiyorum ama taş atıp yorulmadan benden nasıl daha fazla kazanıyor diye onu kıskanıyor
  • 23-07-2022, 01:33:20
    #18
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi
    Amacım kimsenin siyasi görüşüne karşı gelmek ya da polemik yaratmak değildir. Kendinizi kandırmayın. Ekonomi yanlış atılan siyasi adımlar sonucu bu durumdadır. Lamı cimi yok bu işin. Herkes her şeyin farkında.