Gerçekten Almanya bizi kıskanıyor (!)
19
●708
- 22-07-2022, 19:39:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Coğrafya kaderdir diye boşa denilmiyor. Objektif olarak yaklaşacağım. Evet zamanında bişeyler yapılmamış engeller olunmuş. Fakat kısa sürede aradaki makas niye bu kadar açıldı. Demek ki bir şeyler yanlış gitti. Şuan evet yerli araba yapılıyor o konuda destek veriyorum ama fiyatlar çok uçuk olacak yine zenginler ve ülke dışındakiler kullanacak. Belki ilerde seriye bağlanınca daha düşük modelleri çıkar ancak o zamanlar fiyatlar düşer tabi onlarada biz yetişir miyiz meçhul. Evet Almanyada da kriz var fakat bizdeki kadar değil ve teknolojik aletler ve arabalar bizde çok daha fazla. Dandik bir araba almak için aylarca hatta senelerce çalışıyoruz. Onlar 3 5 ayda orta çaplı araba alabiliyor. Bu ülkenin insanının bir şeyler sahibi olması gittkçe zorlaşıyor.
- 22-07-2022, 19:39:47Vay bee birinde 75 ayda alınabiliyor
birinde 1.000 ayda alınabiliyor
Asgari ücretle çalışan oranı da hesap edilmeden 🤫 - 22-07-2022, 19:40:31Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEkonomi ne ile ilgilisocidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2022, 19:41:23Abi ne neyle ilgili çok küçük yazmışsın okuyamadımbatukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2022, 01:33:20Amacım kimsenin siyasi görüşüne karşı gelmek ya da polemik yaratmak değildir. Kendinizi kandırmayın. Ekonomi yanlış atılan siyasi adımlar sonucu bu durumdadır. Lamı cimi yok bu işin. Herkes her şeyin farkında.socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle