Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Coğrafya kaderdir diye boşa denilmiyor. Objektif olarak yaklaşacağım. Evet zamanında bişeyler yapılmamış engeller olunmuş. Fakat kısa sürede aradaki makas niye bu kadar açıldı. Demek ki bir şeyler yanlış gitti. Şuan evet yerli araba yapılıyor o konuda destek veriyorum ama fiyatlar çok uçuk olacak yine zenginler ve ülke dışındakiler kullanacak. Belki ilerde seriye bağlanınca daha düşük modelleri çıkar ancak o zamanlar fiyatlar düşer tabi onlarada biz yetişir miyiz meçhul. Evet Almanyada da kriz var fakat bizdeki kadar değil ve teknolojik aletler ve arabalar bizde çok daha fazla. Dandik bir araba almak için aylarca hatta senelerce çalışıyoruz. Onlar 3 5 ayda orta çaplı araba alabiliyor. Bu ülkenin insanının bir şeyler sahibi olması gittkçe zorlaşıyor.