• 22-07-2022, 19:30:18
    #1
    Aynı araba Almanyada ki 2 model yükseği ve aradaki var 4.5 Milyon 😂😂

    Bu i Almanya’nın Türkiye’yi kıskandığını kanıtlayan fotoğraf 😂🇹🇷🇹🇷🇹🇷
    Not; Konuyu siyasete çekmeyelim



  • 22-07-2022, 19:32:59
    #2
    Konu siyaset ile alakalı değil ise ne ile alakalı peki 😂
  • 22-07-2022, 19:34:30
    #3
    Araba karizmatikmiş..
  • 22-07-2022, 19:34:41
    #4
    Hocam siz yanlış düşünüyorsunuz. Siz ayağınızı yerden kesmeden önce şanlı devletimizin ayağını önce yerden kesmeden gerekiyor.
  • 22-07-2022, 19:35:06
    #5
    sedatekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu siyaset ile alakalı değil ise ne ile alakalı peki 😂
    Ekonomi
  • 22-07-2022, 19:36:31
    #6
    Anlık kur üzerinden çevirince bile 2.250m tl yapıyor. TL nin değer kaybetmesinin en büyük sebebi piyasadaki bu uç rakamlardır.
  • 22-07-2022, 19:36:53
    #7
    2019'da arkadaşım 2017 Model S350 almıştı 800.000 liraya (125.000 Euro) holdingleri var. Almanya'da yaşayan kuzeni fabrikada çalışıyor 2500 euro maaşı var eşi de 1500 euro alıyordu onlardan sonra 80.000 Euro'ya 90 Taksitle 2019 model sıfır S350 aldı adam
  • 22-07-2022, 19:37:26
    #8
    Kişisel Rütbe
    sedatekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu siyaset ile alakalı değil ise ne ile alakalı peki 😂
    Ekonomi
  • 22-07-2022, 19:37:57
    #9
    Bir arkadaşın arkadaşı geldi Almanya'dan. Dün sohbet etme imkanımız oldu. Bendeki 2013 model 400 bin liralık arabanın 2019 modelini orada 8 bin euroya aldığını söyledi. Kim kimi kıskandı sonrasında bilin bakalım.