• 22-07-2022, 16:52:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba bugün bir konu açtım bir sorun ile alakalı isim vermeyeceğim bir arkdaş pm attı iyilik yapmayı bırakalı 1 sene olduğunu ücretli yardımcı olabileceğini söyledi bende 2 defa ücreti sordum yaptırıp yaptırmamak için ondan sonra 2 dakika sonra fiyat nedir soruma cevap vermedi sorunun çözümü ile alakalı bir link attı 5 dakika sonrada sorunun çözümü ile alakalı birşey söyledi bende öyle diyince hatayı farkettim ve düzelltim neyse sadede geliyorum sonra teşekkür ettim ondan sonra ödeme almadan iş yapılmazmış vs vs birşey daha öğrendim dedi böyle bir mantık olabilirmi benmi yanlış düşünüyorum
  • 22-07-2022, 16:54:05
    #2
    Hayrını görmeyin diye bir cümle mi var ya
    Garip olaylar yaşanıyor
  • 22-07-2022, 16:54:23
    #3
    Muhtemelen çok canını yakmışlar arkadaşın. Sizde sinirli anına denk gelmiş olabilirsiniz. Tabii ki üslup yanlış
  • 22-07-2022, 16:55:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen çok canını yakmışlar arkadaşın. Sizde sinirle anına denk gelmiş olabilirsiniz. Tabii ki üslup yanlış
    Yok hocam sorun çok basit birşey yazım yanlışı gibi düşünebilirsiniz ücretli destek vericem dedi şaşırdığımı belirttim tepki gösterdim ancak ücreti sordum sonra 2 defa sonra birşey demedi 2 3 dakika sonra yazdı çözdük ondan sonra böyle deniyor yok hayır 100₺ desede vermek zorundayım 300₺ desede vermek zorundayım fiyat vermeden işi yapıyor bende yardımcı oluyor sanıyorum böyle işmi olur
  • 22-07-2022, 16:56:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ates35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayrını görmeyin diye bir cümle mi var ya
    Garip olaylar yaşanıyor
    devamıda varda atma gereği duymuyorum
  • 22-07-2022, 16:57:05
    #6
    Kafana takman hata. Böyle durumlarda iletişimi kes. Kahveni hazırla ve işine devam et.
    • vedatdemirkan
    vedatdemirkan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-07-2022, 16:58:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafana takman hata. Böyle durumlarda iletişimi kes. Kahveni hazırla ve işine devam et.
    Keşke öyle yapabilsem insanların emeğine değer veriyorum
  • 22-07-2022, 17:05:46
    #8
    TASARIM AJANSI
    Seyyar satıcılar 10TL lik gülü satarken 10TL demez, içinden ne geçerse ver diyerek 50-100 vermesini bekler ya ona benzettim olayı.
  • 22-07-2022, 17:09:16
    #9
    Valla hergün bir tuhaflık görüyoruz ya

    Acaba bu tiplerin nesli neden bitmez ki Her zamanda bunlardan var hiç tükenmiyorlar, bu kafayla nasıl hayatta kalıyorlar anlamak güç