• 22-07-2022, 17:11:35
    #10
    Hiç sevmediğim olaydır. Bir şey ücretli ise, Ücretini belirtir öyle konuşmaya başlarım ya da hiç söylemem. Gerçekten çok saçma insanlar var. Üslup en büyük erdemdir.
  • 22-07-2022, 17:34:07
    #11
    İçiniz rahat edecekse arkadaşın profiline bakın, hesap bilgisi varsa gönlünüzden kopan tutarı, açıklama kısmına da iş ile ilgili bilgiyi yazıp gönderin. Hem siz rahat etmiş olursunuz hem de arkadaş fiyat vermeden sorun çözmemeyi öğrenmiş olur.
    EK BİLGİ: İş forum içerisinde satılan bir hizmet ise taban fiyat tutarı illa ki yazıyordur.