merhaba bugün bir konu açtım bir sorun ile alakalı isim vermeyeceğim bir arkdaş pm attı iyilik yapmayı bırakalı 1 sene olduğunu ücretli yardımcı olabileceğini söyledi bende 2 defa ücreti sordum yaptırıp yaptırmamak için ondan sonra 2 dakika sonra fiyat nedir soruma cevap vermedi sorunun çözümü ile alakalı bir link attı 5 dakika sonrada sorunun çözümü ile alakalı birşey söyledi bende öyle diyince hatayı farkettim ve düzelltim neyse sadede geliyorum sonra teşekkür ettim ondan sonra ödeme almadan iş yapılmazmış vs vs birşey daha öğrendim dedi böyle bir mantık olabilirmi benmi yanlış düşünüyorum