Sizce Hangi Logoyu Kullanmalıyım?
15
●304
- 22-07-2022, 15:45:22icon gibi birşey koyayım bari önüneBarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2022, 15:46:13Hocam bence işi ehline bırakınSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda başarılı logo tasarlayan arkadaşlar var. Logo tasarlama işi bizlik değil
- 22-07-2022, 15:47:00bende tasarımcıyım hocam da bir türlü her terzi kendi söküğünü dikemez gibi olay yaşıyorumBarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2022, 15:49:42ikinci logoya göre konuşuyorum baştaki "İ" harfinden kolları bacakları atın boyutu diğerleriyle aynı boyuta düşürün + C iconunu biraz daha sadece düz yapın düzelir bu logoSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2022, 15:50:50valla baştaki i yi aldım gerisine düz ismimi yazdımvivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Forumda başarılı logo tasarlayan arkadaşlar var. Logo tasarlama işi bizlik değil