Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
icon gibi birşey koyayım bari önüne
Hocam bence işi ehline bırakın Forumda başarılı logo tasarlayan arkadaşlar var. Logo tasarlama işi bizlik değil