BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence işi ehline bırakın Forumda başarılı logo tasarlayan arkadaşlar var. Logo tasarlama işi bizlik değil
bende tasarımcıyım hocam da bir türlü her terzi kendi söküğünü dikemez gibi olay yaşıyorum