• 22-07-2022, 15:45:20
    #10
    İlki daha güzel bence ikincisi arkadaşların da dediği gibi 2 ayrı logo gibi gözüküyor
  • 22-07-2022, 15:45:22
    #11
    Kişisel Rütbe
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kızmayın ama bence ikisini de kullanmayın. Hoş değiller. Düz yazı olsun sitenizde daha iyi.
    icon gibi birşey koyayım bari önüne
  • 22-07-2022, 15:46:13
    #12
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icon gibi birşey koyayım bari önüne
    Hocam bence işi ehline bırakın Forumda başarılı logo tasarlayan arkadaşlar var. Logo tasarlama işi bizlik değil
  • 22-07-2022, 15:46:48
    #13
    ben tercihimi ikinci logodan yana kullanırım
  • 22-07-2022, 15:47:00
    #14
    Kişisel Rütbe
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence işi ehline bırakın Forumda başarılı logo tasarlayan arkadaşlar var. Logo tasarlama işi bizlik değil
    bende tasarımcıyım hocam da bir türlü her terzi kendi söküğünü dikemez gibi olay yaşıyorum
  • 22-07-2022, 15:49:42
    #15
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tasarımcıyım hocam da bir türlü her terzi kendi söküğünü dikemez gibi olay yaşıyorum
    ikinci logoya göre konuşuyorum baştaki "İ" harfinden kolları bacakları atın boyutu diğerleriyle aynı boyuta düşürün + C iconunu biraz daha sadece düz yapın düzelir bu logo
  • 22-07-2022, 15:50:50
    #16
    Kişisel Rütbe
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinci logoya göre konuşuyorum baştaki "İ" harfinden kolları bacakları atın boyutu diğerleriyle aynı boyuta düşürün + C iconunu biraz daha sadece düz yapın düzelir bu logo
    valla baştaki i yi aldım gerisine düz ismimi yazdım