Ben ekonomistim diyebilir miyiz 😎
19
●726
- 21-07-2022, 09:05:50Üyeliği durdurulduyatırımcı olmuşuz .d
bende çikolataya yaptım 1 2 geliyor üzerine - 21-07-2022, 09:07:52SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBeyler YTD. :'(Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@eren; hocam daha 3-4 gün önce konuşmuştuk yatırım konusunda hatırlarsanız
AhahahahaAtacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 09:09:22gücü olan ben gibi 20 günde yaparesrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen belki benim yardımcın fln olabilirsin,1 yılda dedem de yapar çünkü :P
- 21-07-2022, 09:12:22Ben acayip üzülüyorum ya cidden artık yani şöyle düşün birikim yapamıyorsun artık Türkiyede 1 ay para biriktireyim şunu alırım diyemiyorsun , paranı biriktiriyorsun sonra bir bakıyorsun zam gelmiş daha sonra o zam fiyatına biriktiriyorsun yine zam geliyor sonra birdaha sonra birdaha sonra birdaha gerçekten çok üzülüyorum en çokta bizim gibi gençlere üzülüyorum bizim bu ülkede böyle bu şekilde yaşamamız da hiçbir payımız yok hiçbir suçumuz yok ama 40 yaş üstü hayatını kurmuşken biz cefasını çekiyoruz en zorluğu biz yaşıyoruz.

