• 21-07-2022, 09:03:34
    #1
    Eveettt,malum 1 temmuzdan sonra zamlanır diye gecesinde sipariş ettiğim laptop 20 günde 1.5k arttı. Eee artık ekonomistim diyebilirim galiba

  • 21-07-2022, 09:05:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yatırımcı olmuşuz .d

    bende çikolataya yaptım 1 2 geliyor üzerine
  • 21-07-2022, 09:06:05
    #3
    Yavaştan 3060 kasa toplıyacağım diyip heralde 1050ti kadar düştük
  • 21-07-2022, 09:06:41
    #4
    Ekonomistlerin yüzünden böyle oluyor hocam aman sizde ekonomist olmayın 😀
  • 21-07-2022, 09:07:28
    #5
    1 sene önce 1Tb ını 8 bine aldım bende bakan olabilirim
  • 21-07-2022, 09:07:52
    #6
    SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırımcı olmuşuz .d

    bende çikolataya yaptım 1 2 geliyor üzerine
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaştan 3060 kasa toplıyacağım diyip heralde 1050ti kadar düştük
    Beyler YTD. :'(

    @eren; hocam daha 3-4 gün önce konuşmuştuk yatırım konusunda hatırlarsanız

    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomistlerin yüzünden böyle oluyor hocam aman sizde ekonomist olmayın 😀
    Ahahahaha
  • 21-07-2022, 09:09:22
    #7
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sene önce 1Tb ını 8 bine aldım bende bakan olabilirim
    gücü olan ben gibi 20 günde yapar sen belki benim yardımcın fln olabilirsin,1 yılda dedem de yapar çünkü :P
  • 21-07-2022, 09:09:38
    #8
    Efsane😂
  • 21-07-2022, 09:12:22
    #9
    Ben acayip üzülüyorum ya cidden artık yani şöyle düşün birikim yapamıyorsun artık Türkiye’de 1 ay para biriktireyim şunu alırım diyemiyorsun , paranı biriktiriyorsun sonra bir bakıyorsun zam gelmiş daha sonra o zam fiyatına biriktiriyorsun yine zam geliyor sonra birdaha sonra birdaha sonra birdaha gerçekten çok üzülüyorum en çokta bizim gibi gençlere üzülüyorum bizim bu ülkede böyle bu şekilde yaşamamız da hiçbir payımız yok hiçbir suçumuz yok ama 40 yaş üstü hayatını kurmuşken biz cefasını çekiyoruz en zorluğu biz yaşıyoruz.