yatırımcı olmuşuz .d
bende çikolataya yaptım 1 2 geliyor üzerine
Yavaştan 3060 kasa toplıyacağım diyip heralde 1050ti kadar düştük
Beyler YTD. :'(
@eren; hocam daha 3-4 gün önce konuşmuştuk yatırım konusunda hatırlarsanız
Ekonomistlerin yüzünden böyle oluyor hocam aman sizde ekonomist olmayın 😀
Ahahahaha