SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yatırımcı olmuşuz .d

bende çikolataya yaptım 1 2 geliyor üzerine
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavaştan 3060 kasa toplıyacağım diyip heralde 1050ti kadar düştük
Beyler YTD. :'(

@eren; hocam daha 3-4 gün önce konuşmuştuk yatırım konusunda hatırlarsanız

Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomistlerin yüzünden böyle oluyor hocam aman sizde ekonomist olmayın 😀
Ahahahaha