• 21-07-2022, 09:16:53
    #10
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben acayip üzülüyorum ya cidden artık yani şöyle düşün birikim yapamıyorsun artık Türkiye’de 1 ay para biriktireyim şunu alırım diyemiyorsun , paranı biriktiriyorsun sonra bir bakıyorsun zam gelmiş daha sonra o zam fiyatına biriktiriyorsun yine zam geliyor sonra birdaha sonra birdaha sonra birdaha gerçekten çok üzülüyorum en çokta bizim gibi gençlere üzülüyorum bizim bu ülkede böyle bu şekilde yaşamamız da hiçbir payımız yok hiçbir suçumuz yok ama 40 yaş üstü hayatını kurmuşken biz cefasını çekiyoruz en zorluğu biz yaşıyoruz.
    Orası öyle tabii.Ama benim şahsi fikrim böylesine yüksek enflasyonist ortamda krediyle herşeyi halletmek.Bunu alırken kredi çekmiştim 4250 den 5500 a çıktığında ödeme bazında bana artı oldu. Ki Ocak oyunda bir tık daha artacak. Elimdeki bilgisayarın değerlenmesi de yanıma kar kaldı. 3 ayda ödeyeceğim krediyi şimdi 2 ayda kapatabilirim.(Bu koşul aile evinde çalışanlar için.Bireysel-evli insanlar açısından hesaplamadım)
  • 21-07-2022, 09:18:55
    #11
    Siz de dahil, birçok kişinin Twitter ekonomistlerinden daha iyi ekonomist olabileceğinden şüphem yok zaten
  • 21-07-2022, 09:19:50
    #12
    Görkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz de dahil, birçok kişinin daha iyi ekonomist olabileceğinden şüphem yok zaten
  • 21-07-2022, 09:22:18
    #13
    Hocam bu ülkede 0,5'lik su bile alsan yatırım sayılıyor
  • 21-07-2022, 09:32:20
    #14
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eveettt,malum 1 temmuzdan sonra zamlanır diye gecesinde sipariş ettiğim laptop 20 günde 1.5k arttı. Eee artık ekonomistim diyebilirim galiba

    Sendemi brütüs

    her ekonomistim diyen batırıyor aman ha
  • 21-07-2022, 09:33:08
    #15
    De hocam de sen de ekonomistim de....

    Subhanekeyi sökenin mehdi,
    Üç organ ismi öğrenin sağlık uzmanı,
    Spor kanalı izleyenin spor dehası,
    Parti ismi bilenin ülke kurtarıcısı olduğu memlekette senden ala ekonomist mi olacak

    Parti kur oyum sana hocam
  • 21-07-2022, 09:36:30
    #16
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sendemi brütüs

    her ekonomistim diyen batırıyor aman ha
    Hahaha bizde yanlış olmaz (:

    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    De hocam de sen de ekonomistim de....

    Subhanekeyi sökenin mehdi,
    Üç organ ismi öğrenin sağlık uzmanı,
    Spor kanalı izleyenin spor dehası,
    Parti ismi bilenin ülke kurtarıcısı olduğu memlekette senden ala ekonomist mi olacak

    Parti kur oyum sana hocam
    4 yıl siyaset okudum,100k imza ile cumhurbaşkanı adayı olucam dediğim eski sevgilim "eskiler dururken sana niye oy versinler" demişti. Ben de "eskiler değil mi bizi bu hale sürükleyen?" diyince papaz olmuştuk
    Sizin kadar güvenseydi iyiydi
  • 21-07-2022, 09:36:42
    #17
    Dediklerinizde haklı olsanızda Aldığınız sistem 1650 eski bir model. Bence pahalı almışsınız. O fiyata çok daha iyi cihazlar alınabilirdi bence.
    Örneğin geçen Aşağıdaki i7 + 3050 Ti farka değer fiyattaydı şahsen.

  • 21-07-2022, 09:38:47
    #18
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediklerinizde haklı olsanızda Aldığınız sistem 1650 eski bir model. Bence pahalı almışsınız. O fiyata çok daha iyi cihazlar alınabilirdi bence.
    Örneğin geçen Aşağıdaki i7 + 3050 Ti farka değer fiyattaydı şahsen.

    bende biliyorum 13 yada 14 e olduğunu ama aldığım zaman çektiğim kredi tutarı 12k ydı. Tekrar başvuru vs yapmadan cuma gecesi aldım,p.tesi sabahı 1k arttı. Param olsaydı 15 e de vardı