tacsizkiral adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben ekonomistim diyebilir miyiz 😎
19
●726
- 21-07-2022, 09:16:53Orası öyle tabii.Ama benim şahsi fikrim böylesine yüksek enflasyonist ortamda krediyle herşeyi halletmek.Bunu alırken kredi çekmiştim 4250 den 5500 a çıktığında ödeme bazında bana artı oldu. Ki Ocak oyunda bir tık daha artacak. Elimdeki bilgisayarın değerlenmesi de yanıma kar kaldı. 3 ayda ödeyeceğim krediyi şimdi 2 ayda kapatabilirim.(Bu koşul aile evinde çalışanlar için.Bireysel-evli insanlar açısından hesaplamadım)
- 21-07-2022, 09:32:20Sendemi brütüsLuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ekonomistim diyen batırıyor aman ha
- 21-07-2022, 09:33:08De hocam de sen de ekonomistim de....
Subhanekeyi sökenin mehdi,
Üç organ ismi öğrenin sağlık uzmanı,
Spor kanalı izleyenin spor dehası,
Parti ismi bilenin ülke kurtarıcısı olduğu memlekette senden ala ekonomist mi olacak
Parti kur oyum sana hocam
- 21-07-2022, 09:36:30Hahaha bizde yanlış olmaz (:zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıl siyaset okudum,100k imza ile cumhurbaşkanı adayı olucam dediğim eski sevgilim "eskiler dururken sana niye oy versinler" demişti. Ben de "eskiler değil mi bizi bu hale sürükleyen?" diyince papaz olmuştukInternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin kadar güvenseydi iyiydi - 21-07-2022, 09:38:47bende biliyorum 13 yada 14 e olduğunu ama aldığım zaman çektiğim kredi tutarı 12k ydı. Tekrar başvuru vs yapmadan cuma gecesi aldım,p.tesi sabahı 1k arttı. Param olsaydı 15 e de vardıEkonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



