tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben acayip üzülüyorum ya cidden artık yani şöyle düşün birikim yapamıyorsun artık Türkiye’de 1 ay para biriktireyim şunu alırım diyemiyorsun , paranı biriktiriyorsun sonra bir bakıyorsun zam gelmiş daha sonra o zam fiyatına biriktiriyorsun yine zam geliyor sonra birdaha sonra birdaha sonra birdaha gerçekten çok üzülüyorum en çokta bizim gibi gençlere üzülüyorum bizim bu ülkede böyle bu şekilde yaşamamız da hiçbir payımız yok hiçbir suçumuz yok ama 40 yaş üstü hayatını kurmuşken biz cefasını çekiyoruz en zorluğu biz yaşıyoruz.
Orası öyle tabii.Ama benim şahsi fikrim böylesine yüksek enflasyonist ortamda krediyle herşeyi halletmek.Bunu alırken kredi çekmiştim 4250 den 5500 a çıktığında ödeme bazında bana artı oldu. Ki Ocak oyunda bir tık daha artacak. Elimdeki bilgisayarın değerlenmesi de yanıma kar kaldı. 3 ayda ödeyeceğim krediyi şimdi 2 ayda kapatabilirim.(Bu koşul aile evinde çalışanlar için.Bireysel-evli insanlar açısından hesaplamadım)