• 20-07-2022, 23:32:40
    #1
    Aranızda var mı seneye gidecek olan biri? Nasıl finanse edeceksiniz, planlarınız neler?
  • 20-07-2022, 23:39:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En kotu 6 bin dolar lazım sanırım basit bir süreç değil 90 bine denk geliyor riskle yapılabilir ama bir öğrenci genelde kredi ile okurken work and travel oldukça zorlar
  • 20-07-2022, 23:40:30
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kotu 6 bin dolar lazım sanırım basit bir süreç değil 90 bine denk geliyor riskle yapılabilir ama bir öğrenci genelde kredi ile okurken work and travel oldukça zorlar
    6 bin değil hocam program ücreti 3000-3500, uçak bileti vs 4000-4500'e tekabül ediyor. Ben finansmanın yarısını kendim yarısını ailem şeklinde yapmayı planlıyorum. Benden çıkacak olan 2000 dolar, 9 ayda tam zamanlı çalışırsam biriktirebilirim sanırım.
  • 20-07-2022, 23:40:53
    #4
    Artik cok mantikli bir is degil. Eskiden mantikliydi cunku oraya gidince katilmak icin verdigin parayi hayli hayli cikartiyordun. Ama enflasyon ve ev kiralari amerikada da bayagi artti. Amorti bile edemezsin bence verdigin parayi.
  • 20-07-2022, 23:42:16
    #5
    TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artik cok mantikli bir is degil. Eskiden mantikliydi cunku oraya gidince katilmak icin verdigin parayi hayli hayli cikartiyordun. Ama enflasyon ve ev kiralari amerikada da bayagi artti. Amorti bile edemezsin bence verdigin parayi.
    Aynen fiyatlar baya arttı, zaten en yüksek gider kira. Bazı yerlerde %100 arttığı söyleniyor. Bilmiyorum ne yapacağız.
  • 20-07-2022, 23:43:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen fiyatlar baya arttı, zaten en yüksek gider kira. Bazı yerlerde %100 arttığı söyleniyor. Bilmiyorum ne yapacağız.
    Gitmek yerine sanırım dolarda kalsan daha karlı olur gibi geliyor.
  • 20-07-2022, 23:44:43
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmek yerine sanırım dolarda kalsan daha karlı olur gibi geliyor.
    Hocam gidip ufkunu genişletmek maddiyatın yanında çok daha karlı olacaktır. Biraz imkan varsa imkanları biraz daha zorlayıp gitmek lazım bence.
  • 20-07-2022, 23:45:37
    #8
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmek yerine sanırım dolarda kalsan daha karlı olur gibi geliyor.
    Hocam 25 yaşında bir arkadaşım şuan yüksek lisans yapıyor, turist vizesi dil okulu vizesi bir çok şeyi denedi yine de alamadı. Şuan Polonya'da yüksek lisans yapıyor. Work and travel aslında yasal olarak kalmanın en mantıklı yollarından biri gibi, yani en azından benim gördüğüm böyle
  • 20-07-2022, 23:52:39
    #9
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 25 yaşında bir arkadaşım şuan yüksek lisans yapıyor, turist vizesi dil okulu vizesi bir çok şeyi denedi yine de alamadı. Şuan Polonya'da yüksek lisans yapıyor. Work and travel aslında yasal olarak kalmanın en mantıklı yollarından biri gibi, yani en azından benim gördüğüm böyle
    Hocam wattan sonra nasıl kalınacak asıl mesele bu
    (Yasal yoldan)