Seneye Work And Travel Yapacak Olan Var mı?
9
●304
- 20-07-2022, 23:32:40Aranızda var mı seneye gidecek olan biri? Nasıl finanse edeceksiniz, planlarınız neler?
- 20-07-2022, 23:40:306 bin değil hocam program ücreti 3000-3500, uçak bileti vs 4000-4500'e tekabül ediyor. Ben finansmanın yarısını kendim yarısını ailem şeklinde yapmayı planlıyorum. Benden çıkacak olan 2000 dolar, 9 ayda tam zamanlı çalışırsam biriktirebilirim sanırım.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2022, 23:40:53Artik cok mantikli bir is degil. Eskiden mantikliydi cunku oraya gidince katilmak icin verdigin parayi hayli hayli cikartiyordun. Ama enflasyon ve ev kiralari amerikada da bayagi artti. Amorti bile edemezsin bence verdigin parayi.
- 20-07-2022, 23:42:16Aynen fiyatlar baya arttı, zaten en yüksek gider kira. Bazı yerlerde %100 arttığı söyleniyor. Bilmiyorum ne yapacağız.TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2022, 23:43:17Üyeliği durdurulduGitmek yerine sanırım dolarda kalsan daha karlı olur gibi geliyor.cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2022, 23:44:43Hocam gidip ufkunu genişletmek maddiyatın yanında çok daha karlı olacaktır. Biraz imkan varsa imkanları biraz daha zorlayıp gitmek lazım bence.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2022, 23:45:37Hocam 25 yaşında bir arkadaşım şuan yüksek lisans yapıyor, turist vizesi dil okulu vizesi bir çok şeyi denedi yine de alamadı. Şuan Polonya'da yüksek lisans yapıyor. Work and travel aslında yasal olarak kalmanın en mantıklı yollarından biri gibi, yani en azından benim gördüğüm böyleAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2022, 23:52:39Hocam wattan sonra nasıl kalınacak asıl mesele bucagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Yasal yoldan)