cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 25 yaşında bir arkadaşım şuan yüksek lisans yapıyor, turist vizesi dil okulu vizesi bir çok şeyi denedi yine de alamadı. Şuan Polonya'da yüksek lisans yapıyor. Work and travel aslında yasal olarak kalmanın en mantıklı yollarından biri gibi, yani en azından benim gördüğüm böyle
Hocam wattan sonra nasıl kalınacak asıl mesele bu
(Yasal yoldan)