TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artik cok mantikli bir is degil. Eskiden mantikliydi cunku oraya gidince katilmak icin verdigin parayi hayli hayli cikartiyordun. Ama enflasyon ve ev kiralari amerikada da bayagi artti. Amorti bile edemezsin bence verdigin parayi.
Aynen fiyatlar baya arttı, zaten en yüksek gider kira. Bazı yerlerde %100 arttığı söyleniyor. Bilmiyorum ne yapacağız.