• 18-07-2022, 11:45:50
    #73
    Bilgisayar mühendisliği hakkında üniversite önerilerinizi, görüşlerinizi alabilir miyim
  • 18-07-2022, 11:49:10
    #74
    Tyt 250 puan sıralama 2 milyon neresi gelir sizce 2 yıllık?
  • 18-07-2022, 11:55:56
    #75
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu senede başaramadık 😂

    Dostum sen proxy satmaya devam et en güzeli 😂
    Nedendir bilinmez bu video geliyor aklıma

    https://youtu.be/NH18fDWbfaE
  • 18-07-2022, 12:12:57
    #76
    İstediği bölüme puanı yeten herkesi tebrik ederim. Seneye tekrar deneyeceklere de şimdiden başarılar.
  • 18-07-2022, 12:35:02
    #77
    Öncelikle tüm öğrencilere geçmiş olsun uzun bir serüveni tamamladılar, umarım istediğiniz bölümleri kazanırsınız.
    Öğrencilere kendimce nacizane tavsiyelerim ;
    - Yurt dışı fırsatı varsa direk çıkmalısınız. Yoksada ünide yabancı dili halletmelisiniz. Dil bilmek bir iş bilmek kadar değerli ve kaçınılmaz artık.
    - Yazılım ve mühendislik hedefi olanlar için Yurt Dışını şiddetle tavsiye ediyorum. Türkiye geldiğinizde aranan bir yazılımcı olucağınızdan şüpheniz olmasın .(Sizin ne kadar kendinizi geliştirmenizle alakalı)
    - Moralinizi ve kendi değerinizin kıymetini bilin. Hedefleriniz neyse ona odaklanın sağdan soldan duyma sözlerle kendi motivasyonunuzu sakın düşürmeyin.
    - Üniversite okumak için okumayın. Kendi sevdiginiz bir işi hedef alın ve ona yoğunlaşın. İyi olmak için değil en iyi olmak için çabalayın.
    - Disiplinli olun ve uymaya çalışın. Seminerlere katılın , dıştan gelen işinde uzman kişilerle diyalog kurun , soru sorun ve asla çekinmeyin.
    - Her zaman teknolojiyi takip edin. Kendinizi her bakımdan geliştirmeye çalışın , iş veya para için değil , kendinize her zaman değer katın.

    Üniversite 4 yıl kocaman uzun bir süre gibi görünen nasıl bittiğini bile anlamıyacağınız kısa bir süredir. Gençliğinizin keyfini tadını çıkarın ve kendinizi hangi bölümde okuyorsanız o bölümde iyi olmak için değil en iyi olmak için çaba gayret gösterin.

    Herkesin yolu açık olsun şimdididen
  • 18-07-2022, 12:44:10
    #78
    Kişisel Rütbe
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ediyorum kardeşim sonuçlar gayet güzel. umarım istediğin hedefler doğrultusunda sorunsuz ilerlersin 👏🏻
    Admin yok mu bu arkadaşları sevindirecek güzel 1 haftalık hediye yani bence haketmişler
  • 18-07-2022, 13:03:38
    #79
    semre57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emek veren herkes umarım karşılığını almıştır. Sayısal 23.000 yaptım. Yazılım istiyorum ama devlette neredeyse yok yazılım bölümü. Bilgisayar mühendisliği var ama o elektrik elektronik ağırlıklı. Burslu özeller de mevcut ancak ailemin o kadar durumu yok en ufak sorunda para istiyorlar diye biliyorum. Ne yapmalıyım?
    Hemen hemen aynı yapıp aynı şeyleri istiyoruz hocam imzamdan bana ulaşın konuşalım biraz
  • 18-07-2022, 13:17:57
    #80
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son ders kitabını 1995 te açmıştım. şu an şartlar değişti üni okumamlazım uzaktan falan diye girdim. aşırı stresli bir zamanda sıfır çalısma ve 25 yıl öncesini bilgisi ile 44 yaşımda bu çıktı. iyimi kötümü bilmiyorum ama sondan birinci olmadığıma sevindim

    @Admin; bu puanlarla mesleki Rank veya herhangi bir premiuma yerlesebiliyormuyuz
  • 18-07-2022, 13:19:32
    #81
    isyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle tüm öğrencilere geçmiş olsun uzun bir serüveni tamamladılar, umarım istediğiniz bölümleri kazanırsınız.
    Öğrencilere kendimce nacizane tavsiyelerim ;
    - Yurt dışı fırsatı varsa direk çıkmalısınız. Yoksada ünide yabancı dili halletmelisiniz. Dil bilmek bir iş bilmek kadar değerli ve kaçınılmaz artık.
    - Yazılım ve mühendislik hedefi olanlar için Yurt Dışını şiddetle tavsiye ediyorum. Türkiye geldiğinizde aranan bir yazılımcı olucağınızdan şüpheniz olmasın .(Sizin ne kadar kendinizi geliştirmenizle alakalı)
    - Moralinizi ve kendi değerinizin kıymetini bilin. Hedefleriniz neyse ona odaklanın sağdan soldan duyma sözlerle kendi motivasyonunuzu sakın düşürmeyin.
    - Üniversite okumak için okumayın. Kendi sevdiginiz bir işi hedef alın ve ona yoğunlaşın. İyi olmak için değil en iyi olmak için çabalayın.
    - Disiplinli olun ve uymaya çalışın. Seminerlere katılın , dıştan gelen işinde uzman kişilerle diyalog kurun , soru sorun ve asla çekinmeyin.
    - Her zaman teknolojiyi takip edin. Kendinizi her bakımdan geliştirmeye çalışın , iş veya para için değil , kendinize her zaman değer katın.

    Üniversite 4 yıl kocaman uzun bir süre gibi görünen nasıl bittiğini bile anlamıyacağınız kısa bir süredir. Gençliğinizin keyfini tadını çıkarın ve kendinizi hangi bölümde okuyorsanız o bölümde iyi olmak için değil en iyi olmak için çaba gayret gösterin.

    Herkesin yolu açık olsun şimdididen
    Hocam şu söz aklıma geldi istemsizce : "Umarım geri gelirler.."