semre57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emek veren herkes umarım karşılığını almıştır. Sayısal 23.000 yaptım. Yazılım istiyorum ama devlette neredeyse yok yazılım bölümü. Bilgisayar mühendisliği var ama o elektrik elektronik ağırlıklı. Burslu özeller de mevcut ancak ailemin o kadar durumu yok en ufak sorunda para istiyorlar diye biliyorum. Ne yapmalıyım?
Hemen hemen aynı yapıp aynı şeyleri istiyoruz hocam imzamdan bana ulaşın konuşalım biraz