Öncelikle tüm öğrencilere geçmiş olsun uzun bir serüveni tamamladılar, umarım istediğiniz bölümleri kazanırsınız.
Öğrencilere kendimce nacizane tavsiyelerim ;
- Yurt dışı fırsatı varsa direk çıkmalısınız. Yoksada ünide yabancı dili halletmelisiniz. Dil bilmek bir iş bilmek kadar değerli ve kaçınılmaz artık.
- Yazılım ve mühendislik hedefi olanlar için Yurt Dışını şiddetle tavsiye ediyorum. Türkiye geldiğinizde aranan bir yazılımcı olucağınızdan şüpheniz olmasın .(Sizin ne kadar kendinizi geliştirmenizle alakalı)
- Moralinizi ve kendi değerinizin kıymetini bilin. Hedefleriniz neyse ona odaklanın sağdan soldan duyma sözlerle kendi motivasyonunuzu sakın düşürmeyin.
- Üniversite okumak için okumayın. Kendi sevdiginiz bir işi hedef alın ve ona yoğunlaşın. İyi olmak için değil en iyi olmak için çabalayın.
- Disiplinli olun ve uymaya çalışın. Seminerlere katılın , dıştan gelen işinde uzman kişilerle diyalog kurun , soru sorun ve asla çekinmeyin.
- Her zaman teknolojiyi takip edin. Kendinizi her bakımdan geliştirmeye çalışın , iş veya para için değil , kendinize her zaman değer katın.

Üniversite 4 yıl kocaman uzun bir süre gibi görünen nasıl bittiğini bile anlamıyacağınız kısa bir süredir. Gençliğinizin keyfini tadını çıkarın ve kendinizi hangi bölümde okuyorsanız o bölümde iyi olmak için değil en iyi olmak için çaba gayret gösterin.

Herkesin yolu açık olsun şimdididen