Nasıl anlatsam bilemedim
Bugün biraz geçmişe yönelik düşündüğümde
Doğuyorsunuz, iyi veya kötü büyüyorsunuz
İlkokul vaktiniz geliyor o sıraya sizde oturuyorsunuz
Birgün geliyorki 4 sene bitmiş orta okuldasınız
Lise üniversite böyle devam ediyor. Bir sürü anınız, bayram anınız, çocukluk arkadaşlarınız oluyor yaşınız ilerliyor geçmiş anılar çok hızlı uzaklaşıyor
İşe giriyorsunuz aile kuruyorsunuz ve orta yaşa geliyorsunuz şeklinde serüven ilerliyor
Korona bile hayatımıza gireli 2 senesi dolmak üzere belkide doldu dikkat etmedim
Sene başını hiç unutamıyorum ki temmuza geldik bile neredeyse sene bitecek ve Birgün ömür
Kıymetini bilmek lazım
Gençlikte günler kısa, yıllar uzun; yaşlılıkta günler uzun, yıllar kısadır.
-Immanuel Kant
İyi forumlar dilerim tekrardan
Zaman gerçekten çok hızlı değil mi
7
●218
- 18-07-2022, 02:43:46Uyku tutmadı hocam yıldızları seyrediyorumysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 02:44:22yıldızlar güzeldir seyretadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2022, 02:57:12Bende bu kurban bayramında fark ettim, bizlerde çocuktuk bizlerde şeker toplardık. Şimdi büyüdük, gelen çocuklara para şeker vermeye başladık. Zaman çok çok hızlı geçiyor daha dün, 16 yaşındayken yaştan dolayı R10'a üye olamazken gizli gizli R10'un iftar organizasyonlarına katılıp kendime bir şeyler katmaya çalışırdım. Şimdi 20 gün sonra düğünüm var.
- 18-07-2022, 03:17:05Hocam çok çok hızlı ben bu net işlerine girdiğim zamanları hatırlıyom ne günlerdi be 😊 o kadar heyecanlıydıki hiç bir şeyin tadıda kalmıyor ben r10 a üye olduğum zaman r10 dan çıkmak bilmiyodum hala seviyom ama nedense sanki biraz eskisi gibi değil hiç bir şey 😊