• 18-07-2022, 02:37:28
    #1
    Nasıl anlatsam bilemedim
    Bugün biraz geçmişe yönelik düşündüğümde

    Doğuyorsunuz, iyi veya kötü büyüyorsunuz
    İlkokul vaktiniz geliyor o sıraya sizde oturuyorsunuz
    Birgün geliyorki 4 sene bitmiş orta okuldasınız
    Lise üniversite böyle devam ediyor. Bir sürü anınız, bayram anınız, çocukluk arkadaşlarınız oluyor yaşınız ilerliyor geçmiş anılar çok hızlı uzaklaşıyor
    İşe giriyorsunuz aile kuruyorsunuz ve orta yaşa geliyorsunuz şeklinde serüven ilerliyor

    Korona bile hayatımıza gireli 2 senesi dolmak üzere belkide doldu dikkat etmedim
    Sene başını hiç unutamıyorum ki temmuza geldik bile neredeyse sene bitecek ve Birgün ömür
    Kıymetini bilmek lazım

    Gençlikte günler kısa, yıllar uzun; yaşlılıkta günler uzun, yıllar kısadır.
    -Immanuel Kant

    İyi forumlar dilerim tekrardan
  • 18-07-2022, 02:42:52
    #2
  • 18-07-2022, 02:43:46
    #3
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku tutmadı hocam yıldızları seyrediyorum
  • 18-07-2022, 02:44:04
    #4
    profildeki whatsabınızdan yazdım ..
  • 18-07-2022, 02:44:22
    #5
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku tutmadı hocam yıldızları seyrediyorum
    yıldızlar güzeldir seyret
  • 18-07-2022, 02:45:24
    #6
    Sevdiğim bi cümle var "Bugün geriye kalan hayatımın ilk günü." başladığın her günün kıymetini bilmek lazım, yoksa dönüp baktığında ne ara geldik biz buraya diyebilyor insan
  • 18-07-2022, 02:57:12
    #7
    Bende bu kurban bayramında fark ettim, bizlerde çocuktuk bizlerde şeker toplardık. Şimdi büyüdük, gelen çocuklara para – şeker vermeye başladık. Zaman çok çok hızlı geçiyor daha dün, 16 yaşındayken yaştan dolayı R10'a üye olamazken gizli gizli R10'un iftar organizasyonlarına katılıp kendime bir şeyler katmaya çalışırdım. Şimdi 20 gün sonra düğünüm var.
  • 18-07-2022, 03:17:05
    #8
    igtr.net
    Hocam çok çok hızlı ben bu net işlerine girdiğim zamanları hatırlıyom ne günlerdi be 😊 o kadar heyecanlıydıki hiç bir şeyin tadıda kalmıyor ben r10 a üye olduğum zaman r10 dan çıkmak bilmiyodum hala seviyom ama nedense sanki biraz eskisi gibi değil hiç bir şey 😊