Nasıl anlatsam bilemedim
Bugün biraz geçmişe yönelik düşündüğümde

Doğuyorsunuz, iyi veya kötü büyüyorsunuz
İlkokul vaktiniz geliyor o sıraya sizde oturuyorsunuz
Birgün geliyorki 4 sene bitmiş orta okuldasınız
Lise üniversite böyle devam ediyor. Bir sürü anınız, bayram anınız, çocukluk arkadaşlarınız oluyor yaşınız ilerliyor geçmiş anılar çok hızlı uzaklaşıyor
İşe giriyorsunuz aile kuruyorsunuz ve orta yaşa geliyorsunuz şeklinde serüven ilerliyor

Korona bile hayatımıza gireli 2 senesi dolmak üzere belkide doldu dikkat etmedim
Sene başını hiç unutamıyorum ki temmuza geldik bile neredeyse sene bitecek ve Birgün ömür
Kıymetini bilmek lazım

Gençlikte günler kısa, yıllar uzun; yaşlılıkta günler uzun, yıllar kısadır.
-Immanuel Kant

İyi forumlar dilerim tekrardan