Bende bu kurban bayramında fark ettim, bizlerde çocuktuk bizlerde şeker toplardık. Şimdi büyüdük, gelen çocuklara para şeker vermeye başladık. Zaman çok çok hızlı geçiyor daha dün, 16 yaşındayken yaştan dolayı R10'a üye olamazken gizli gizli R10'un iftar organizasyonlarına katılıp kendime bir şeyler katmaya çalışırdım. Şimdi 20 gün sonra düğünüm var.