• 03-03-2009, 00:19:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sen MP işine kanma kardeşim bak burda bile 10MP kameraların bazıları aldığına pişman edecek boyutta..

    Sony'den şaşma 500TL ye en kaliteli Sony Kamerasını alırsın dil ingilizce olur ...
  • 03-03-2009, 15:07:35
    #11
    Vat olayını bilen var mı? Sony aldırınca zaten pixel yüksek olupta kalitesiz olma durumu olmaz sanırım. İngilizce menüde işimi görür.
  • 03-03-2009, 15:17:25
    #12
    benim baba da getirdi çinden SONY DSC N1 85 dolara almış pazarlık sonucu 8,1 megapixel 3inc dokunmatik ekranlı tavsiye ederim sana da.elektirik kosununda da bir problem olmuyor.saygılar.bir de baban pazarlık etmeyi unutmasın.
  • 03-03-2009, 16:01:57
    #13
    fraklit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim baba da getirdi çinden SONY DSC N1 85 dolara almış pazarlık sonucu 8,1 megapixel 3inc dokunmatik ekranlı tavsiye ederim sana da.elektirik kosununda da bir problem olmuyor.saygılar.bir de baban pazarlık etmeyi unutmasın.
    Buranın Teknosaları gibi mağazalarda da pazarlık mı yapılıyor?