benim baba da getirdi çinden SONY DSC N1 85 dolara almış pazarlık sonucu 8,1 megapixel 3inc dokunmatik ekranlı tavsiye ederim sana da.elektirik kosununda da bir problem olmuyor.saygılar.bir de baban pazarlık etmeyi unutmasın.
Buranın Teknosaları gibi mağazalarda da pazarlık mı yapılıyor?