Konu
Sony Fotoğraf Makinesi Tavsiye
03-03-2009, 15:07:35
#11
EFO
Vat olayını bilen var mı? Sony aldırınca zaten pixel yüksek olupta kalitesiz olma durumu olmaz sanırım. İngilizce menüde işimi görür.