• 17-07-2022, 19:17:12
    #46
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tepeye 2. ekim gerekli diyerekten pek ekim yapılmadı tepeye o yüzden açıklık var
    Donör bölgeler ne durumda peki? Açıklık kaldı mı?
  • 17-07-2022, 19:24:11
    #47
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar saç ektirdikten sonra yüz üstü yattığım için yüzümde ödem oldu.

    Bu olay yaklaşık 3 ay önce yaşandı.
    4-5 gün moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım.
    Sonra şişlik baya indi. Ama sanki tamda sıfırlanmadı gibi.



    Bu yüzden insanları korkutmamak için youtube videolar çekemedim
    Az önce bir video paylaştım ama kaldırsam mı diye kararsızım.
    Psikolojik olarak heralde hala suratım şişik gibi hissediyorum.

    Yüzdeki ödemi indirmek için ne yapmak gerekir?
    Tuzlu yemek yeme bol su iç diyen var. Sizin de önerileriniz varsa mutlu olurum dostlar. Teşekkürler.

    ''4-5 gün moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım. '' Hocam allah affetsin çok güldüm Çok geçmiş olsun saç ekimlerinde sanırım oluyor böyle durumlar. Saç ektirdiğiniz klinik ile bir görüşün veya doktora başvurmanız da fayda var.
  • 17-07-2022, 19:25:28
    #48
    @mcatakcin geçmiş olsun hocam geçer merak etmeyin. Kaç grift yapıldı ? ne kadar ücret ödediniz ? Süreç hakkında fiyatlandırma hakkında..vb bilgi verevbilirmisiniz.


    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kim in jae

  • 17-07-2022, 19:27:47
    #49
    YusufOzcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donör bölgeler ne durumda peki? Açıklık kaldı mı?
    arka ve sağ taraf iyi diyorlar ama sol kulak üstünü eşit almadıkları için açıkık belli oluyor bu yüzden açı uzun tutmak gerekiyor
  • 17-07-2022, 23:27:44
    #50
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kim in jae
    Hocam çok geçmiş olsun ama bu yoruma acayip güldüm ya tutamıyorum kendimi hala