UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tepeye 2. ekim gerekli diyerekten pek ekim yapılmadı tepeye o yüzden açıklık var
Donör bölgeler ne durumda peki? Açıklık kaldı mı?