YusufOzcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donör bölgeler ne durumda peki? Açıklık kaldı mı?
arka ve sağ taraf iyi diyorlar ama sol kulak üstünü eşit almadıkları için açıkık belli oluyor bu yüzden açı uzun tutmak gerekiyor