mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar saç ektirdikten sonra yüz üstü yattığım için yüzümde ödem oldu.

Bu olay yaklaşık 3 ay önce yaşandı.
4-5 gün moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım.
Sonra şişlik baya indi. Ama sanki tamda sıfırlanmadı gibi.



Bu yüzden insanları korkutmamak için youtube videolar çekemedim
Az önce bir video paylaştım ama kaldırsam mı diye kararsızım.
Psikolojik olarak heralde hala suratım şişik gibi hissediyorum.

Yüzdeki ödemi indirmek için ne yapmak gerekir?
Tuzlu yemek yeme bol su iç diyen var. Sizin de önerileriniz varsa mutlu olurum dostlar. Teşekkürler.

''4-5 gün moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım. '' Hocam allah affetsin çok güldüm Çok geçmiş olsun saç ekimlerinde sanırım oluyor böyle durumlar. Saç ektirdiğiniz klinik ile bir görüşün veya doktora başvurmanız da fayda var.