• 15-07-2022, 16:05:40
    #28
    ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tebrik ederim abi bende bu senenin sonuna doğru firmalardan case istemeye başlayacağım tavsiyelerin var mı? aynı zamanda zaten üniversiteye başlıyorum sonunda bu sene case isterken neler yapmak gerekiyor
    Teşekkür ederim. Konudaki mesajları ve Medium'daki yazıyı okuduğunda aslında sorunun cevabı var. Oturup pratik yapman, bu pratiği de GitHub, LinkedIn gibi platformlarda paylaşman gerekiyor. "Ben şunu yapabiliyorum" demek ile "Ben şunu yaptım, buyrun inceleyebilirsiniz" demek ile dağlar kadar fark var.
  • 15-07-2022, 20:21:27
    #29
    Qui non proficit, deficit
    Glückwunsch an Sie
  • 15-07-2022, 20:26:35
    #30
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Glückwunsch an Sie
    Sanırım yanlış konuya yazdınız. Zira konunun Almanca ile uzaktan yakından alakası yok. Ama eğer doğruysa tebrikleriniz için teşekkür ederim.
  • 15-07-2022, 20:36:01
    #31
    Hayırlı olsun hocam, başarılar dilerim. Evlilik hayatınızda da şimdiden mutluluklar.
  • 15-07-2022, 20:55:51
    #32
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, başarılar dilerim. Evlilik hayatınızda da şimdiden mutluluklar.
    Çok teşekkürler hocam. Sonunda bir umut ışığı görebiliyorum... Herkesin emeklerinin karşılığını alabilmesi dileğiye...