Konu
Front-End Developer olarak ilk işe girmiş bulunuyorum 🎉
15-07-2022, 20:26:35
#30
sellimenes
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Glückwunsch an Sie
Sanırım yanlış konuya yazdınız. Zira konunun Almanca ile uzaktan yakından alakası yok. Ama eğer doğruysa tebrikleriniz için teşekkür ederim.